-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
Hei,
Har ikke sett noen aktivitet, men prøver meg på å sende en mail til denne listen, for å se om det er noe "aktivitet" blant andre norske oversettere av Ubuntu.
Som sikkert noen av dere har sett, har jeg "frest" igjennom endel av oversettelsene i Rosetta... og det begnner å bli ganske bra % ferdig i endel av dem. Jeg er ikke noen erfaren oversetter, og har laget noen forslag, og etterlatt noen "vanskelige" oversettelser. Det er her jeg håper:-) at noen av dere erfarene kan trå til, så kanskje vi får en nokså oppegående oversettelse av Dapper :-)
For å ta det enkelt, så sorterte jeg listen etter hvem pakke som var mest ferdig, og begynte med de som hadde 99,70% og trålet meg nedover.
Så et annet spørsmål... Er det en irc kanal eller noe hvor dere som oversetter, hjelper til med dette er tilgjengelig, diskuterer osv?
Hilsen Tor Harald