fredag 4. juli 2003, 14:51, skrev Harald Thingelstad:
Hookay. Får hive meg inn jeg også.
(...)
Mye spennende, en jeg tar bare en kort reolikk på det siste :-)
«Et prompt» - hva med noe i retning av «et kall»? Harald
I fellesordlista står det: prompt -s ledetekst, kommandolinje
-Axel