j
k
j a
j l
[Kjetil Sørlund]
Har dere noen synspunkter, evt bedre forslag?
Jeg hadde vel gått for 'gebyrer', som i 'ekstra gebyrer' eller 'andre gebyrer'.
Back to the thread
Back to the list