mandag 29. juli 2002, 21:17, skrev Karl Ove Hufthammer : | Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget | news:OF2B67AFFF.99022308-ONC1256C05.0055836D@akershus-f.kommune.n | | o: | >> Kan du bruka eit anna sittatteikn enn bokstaven «l»? Eg | >> kjenner ikkje til noko e-postprogram som støttar l som | >> sitatteikn, og som du ser, blir siteringa forferdelig. | > | > Er dette bedre? | | Ja.
:D
| > (Nåvel, ble litt lei av alle disse hakene, men | > kanskje det virkelig er plagsomt. | | Bruk eit e-postprogram som støttar skikkelig markering av | sitering. Eks. viser Mozilla sitert tekst med ein lang streng i | venstre marg.
Det var noe sånt jeg ønsket meg ... Jeg bruker kmail ...
| >> Nei, her skal det vera «tilfeldig». | > | > .. og hva da med: Converts a random variable to a normalized | > value.? | | Random variable = stokastisk variabel
OK
Hilsen Axel