j
k
j a
j l
Hei
Jeg ser gjennom oversettingsfila for KMyMoney. Jeg ser jeg har ikke vært helt konsekvent på bruk av opprett og lag for originalordet create. Finnes det en "norm" for hva man skal bruke?
Back to the thread
Back to the list