mandag 27. juni 2005, 15:49, skrev Petter Reinholdtsen:
[Axel Bojer]
Tja. Vil du sende alle beskjeder om manglende bokmålsoversettelser til i18n-no@? Det tror jeg er en dårlig ide.
Hvis dette er det denne oppføringa er ment å brukes til, så er det sikkert lurt slik det er, men jeg har forøvrig aldri sett en slik e-post til -nb-lista. Hvem skulle i så fall sende den? En vedlikeholder som skal pakke/lenke språkpakka til programmet?
Listen ble laget for å gi bokmålsoversetterne for fri programvare en mailingliste de kunne bruke for å diskutere det det de hadde lyst til å diskutere, samt en plass å treffe bokmålsoversetterne.
Jeg synes det er rart at du ikke har sett meldingene om manglende bokmålsoversettelser. Det kom senest en på mandag 2005-06-27 kl. 08:20 -0400 fra translation@iro.umontreal.ca (GNU translation project, URL:http://www.iro.umontreal.ca/translation/).
Hmm. Ok, fant feilen.
Det kan godt hende du har rett, men det bør skrives ned et sted så nye oversettere finner det.
Enig at det bør skrives ned i handboken og andre steder. :)
Også oppsett for tidssone ol. bør med der. Forslag til hvor dette skal legges inn?
-Axel