[Håvard Korsvoll]
Ok, eg har endra sitatet til: Viss dei offisielle norske ordlistene hadde fått ein fri lisens, kunne arbeidet vårt blitt endå meir effektivt.
Bra. Jeg frykter at lisens ikke forklarer helt hva som er problemet, så jeg forsøkte å flette inn 'uten bruksbegrensninger' i sitatet. Ta en titt og si om du synes det ble bedre?
I tillegg har eg lagt til eit avsnitt under sitat med: De offisielle norske ordlistene kan i dag ikke brukes som grunnlag for vår stavekontroll. Dette er på grunn av lisensbegrensninger på disse. Vårt håp er at i fremtiden kan stavekontrollen basere seg på de offisielle norske ordlistene.
Bra.
Skal vi nemne noko om søknaden frå språkrådet?
Ah, god ide. Selvsagt. Vi bør antagelig også nevne vårt desemberbrev til departementet. Usikker på hovrdan det bør formuleres.
BTW: Hva er det du har gjort med mailprogrammet ditt? Det sender ut base64-kodet tekst. :)
Vennlig hilsen,