-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
Jeg får nok ta meg en tur å spørre. Personlig er jeg interessert i å hjelpe til med oversettingen av pakkebeskrivelsene, men det ville være dumt om evt. oversettinger ikke gir noen nytte for andre distribusjoner som baserer seg på Debian. - -- Thor Marius K.H http://nitrolinken.net
2008/8/21 Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org
Thor Marius K.H.:
Interessant. Angående det, så er det også et prosjekt på launchpad som sikter etter å få oversatt pakkebeskrivelser for Ubuntu. Er det slik at oversettinger fra DDTP blir trukket inn i Ubuntu, eller er de begge separat?
Det veit eg ikkje, men eg vil iallfall tru at eventuelle omsettingar i Launchpad *ikkje* vert tilbakeførte til DDTP, og òg vil overstyra omsettingane i DDTP.
-- Karl Ove Hufthammer
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no