On Wed, Oct 20, 2004 at 03:18:41PM +0200, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Tysdag 19 oktober 2004 22:58 skreiv Finn-Arne Johansen:
Når vi først er i gang. Om en går inn på innstillingene til konqueror, Så ser det ut til at det er dobbeltkonvertert Unicode (Gjelder KDE 3.2.2 i Sarge).
Hmm, ukjent for meg. Kan du gje meg ein streng å søkja etter?
Se på http://developer.skolelinux.no/~finnarne/konqueror_settings_utf8.jpg
Det er ganske mange andre der også