Onsdag 2. juli 2003 22:06 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
[Thomas Gramstad]:
Dersom listadmin-scriptet installeres på PING-maskinen går det som en drøm å 'moderere' eller rettere sagt filtrere ut og kaste slike meldinger. Gitt listadmin og en bruker på PING-maskinen kan jeg godt melde meg frivillig hvis ingen andre vil...
Eller hadde det vært mulig å kjøre listadmin mot PING-listene fra en hvilken som helst maskin på UiO (eller iallfall overalt på Ifi/USIT)?
du kan køyre listadmin frå vilkårleg maskin på Internett, du treng berre Perl 5.6 eller nyare. eg modererer i18n-no i same køyring som UiO-listene.
Finst det skriptet ein stad? Etter ei av virusbølgjene i sommar stengde eg i18n-nb og i18n-nn for ikkje-abonnentar, og har teke meg bryet med å sletta kvar einaste melding i peik-og-klikk-grensesnittet til Mailman. Denne veka nådde virusaktiviteten nye høgder, og det ligg rundt 2500 meldingar og ventar ...
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes