Morten Hustveit mortehu@student.matnat.uio.no skreiv i innlegget news:200208091904.41568@hest:
Hvis det er virkelig er snakk om en ellipse, hvorfor er det da ikke mellomrom foran «…» i den engelske versjonen av programmene også? Dette er regelen i engelsk så vel som i norsk.
Har du autoritativ dokumentasjon på dette? Eg prøvde å sjekka det opp for nokre år sidan, og i tre av oppslagsverka var ikkje mellomrom spesielt nemnt, og ikkje brukt i eksempla. I det siste oppslagsverket sto det at ein burde bruka mellomrom før ellipseteiknet.
Elles er eg einig med Gaute i at me bør bruka mellomrom før ellipseteikn i menyval på norsk. Dette har eg òg gjennomført i AbiWord og Mozilla.