[Eivind Ødegård]
Gode gamle kjende på l10n-no,
Velkommen. :)
Eg ynskjer difor at mållaget, som er ein høvesvis stor organisasjon og den einaste store på feltet, omsider skal gjera noko konkret for at det skal finnast fyrst og fremst nynorsk der me treng han. Difor har eg prøvd å masa på dei nokre gonger, og siste forsøk ligg på nettsida mi [1] og er sendt til mållaget sentralt og alle landsdelslaga. Det har vore litt respons så langt, men ingenting frå sentralleddet. Eg skriv her for å informere dykk om kva eg har gjort, og tek sjølvsagt imot eventuelle innspel.
Jeg mistenker også at mållaget kunne ha en positiv inflytelse hvis de oppmuntret folk til å bidra med oversetting av fri programvare og åpen kultur til nynorsk, og til og med ansatte noen til å bidra. Jeg tror jo en ville kommet langt med Android-oversettelsen hvis mållaget oppmuntret alle sine medlemmer til å bidra litt der.
Selv kunne jeg gjerne tenke meg å gi ut bøkene jeg har publisert også på nynorsk, spesielt Gjort med Creative Commons, <URL: http://www.hungry.com/~pere/publisher/#gjortmedcc2020 >, for å spre kunnskap om fri kultur også i nynorskland.
En kunne oppmuntre folk til å bidra på tjenester som <URL: https://hosted.weblate.org/ > med å få sitt språk inn i enten programsystemer en bruker selv, eller de som brukes av andre, og slik løftet nynorsksynligheten betraktelig.
Mye kan også gjøres med Apertium, og slik redusere arbeidsmengden som trengs for å oversette.