Tysdag 25. mai 2004 11:06 skreiv Hans Fredrik Nordhaug:
Interessant - første gang jeg har hørt om våre nye sider... På [3] står det jo ingenting om at vi har fått nye sider og i tillegg står det ingenting om [3] på [4]. Kan vi få litt mer info om denne overgangen til nye sider?
Den nye nettstaden er i desse dagar «internt lansert» etter eit par månaders arbeid. Omsetjarane har sete på gjerdet til no, men det er vel etter kvart på tide å flytta. (Det ville ha vore fint om me kunne ha ordna det slik at alle gamle adresser peiker til rett stad på dei nye sidene.)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes