Jeg sitter her og klør etter å gjøre en innsats for Skolelinux, så jeg øyner et lite håp her ... Problemet er at det tar litt tid før jeg kan gjøre nytte for meg, fordi jeg ikke har oversatt dataprogrammer før. Så jeg lurer på to ting:
- Hva er tidsrammen for denne oppgaven, og hvor mye jobb er det? Er
jobben liten og den ønskede tidsfristen kort, så er jeg nok til liten nytte, men hvis jobben er stor og tar tid, så rekker jeg kanskje å gjøre et bidrag. Hvis det siste alternativet er tilfellet så er spørsmålet:
Akkurat jobben med debian-installer er ei forholdsvis kortsiktig oppgåve. Så det er nok ikkje så veldig aktuelt. Men vi har mange andre oppgåver som skal gjerast framover. Vi har ei prioriteringsliste på heimesidene våre [1]. Det første du må gjere er å melde deg på e-postlistene for omesetjarane [2].
Ta deg så tid til å lese litt om arbeidet på heimesidene våre og lære deg KBabel (omsetjingsverktøyet som vi brukar). Dei gamle sidene våre [3] og dei nye sidene våre [4]. Førebels ligg det mest informasjon på dei gamle sidene våre.
Eg skal prøve å kome fram med ei meir detaljert oppgåveliste for langsiktige oppgåver om ikkje så alt for lang tid. [1] http://i18n.skolelinux.no/prioritering.html [2] http://www.skolelinux.org/no/contribute/help/contact/mailinglists [3] http://i18n.skolelinux.no/ [4] http://www.skolelinux.org/no/contribute/translation/
Helsing Håvard Korsvoll
On Tue, May 25, 2004 at 10:51:52AM +0200, Håvard Korsvoll wrote: [kutt]
Dei gamle sidene våre [3] og dei nye sidene våre [4]. Førebels ligg det mest informasjon på dei gamle sidene våre.
[kutt]
[3] http://i18n.skolelinux.no/ [4] http://www.skolelinux.org/no/contribute/translation/
Interessant - første gang jeg har hørt om våre nye sider... På [3] står det jo ingenting om at vi har fått nye sider og i tillegg står det ingenting om [3] på [4]. Kan vi få litt mer info om denne overgangen til nye sider?
Hilsen Hans Nordhaug - som dessverre har hatt liten tid til å oversette i det siste
Tysdag 25. mai 2004 11:06 skreiv Hans Fredrik Nordhaug:
Interessant - første gang jeg har hørt om våre nye sider... På [3] står det jo ingenting om at vi har fått nye sider og i tillegg står det ingenting om [3] på [4]. Kan vi få litt mer info om denne overgangen til nye sider?
Den nye nettstaden er i desse dagar «internt lansert» etter eit par månaders arbeid. Omsetjarane har sete på gjerdet til no, men det er vel etter kvart på tide å flytta. (Det ville ha vore fint om me kunne ha ordna det slik at alle gamle adresser peiker til rett stad på dei nye sidene.)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes