fredag 26. juli 2002, 18:08, skrev Eivind Tagseth : l * Axel Bojer axelb@start.no [020726 16:04]: l > fredag 26. juli 2002, 17:48, skrev Karl Ove Hufthammer : l > l beta-parameteren l > l > Er du sikker på dette med bindestreken? l l Synes bindestrek blir riktig. Det er jo tross alt en bokstav vi snakker l om, og ß-parameteren er i alle fall mer riktig enn ßparameteren. l l l Eivind
Høres overbevisende ut!
Axel