Mandag 23. mars 2015 23.04.32 skrev Karl Ove Hufthammer:
Men eg står på mitt forslag, og synest SAMANDRAG passar bra. MENGD(E) er *ikkje* eit godt namn på funksjonen, sjølv om norsk Excel har brukt det.
Aggregering er et etablert uttrykk innen statistikken. Jeg synes det bør veie tungt i vurderingen her som i andre sammenhenger der vi prøver å ikke forvirre brukerne ved å introdusere nye begreper om vi ikke må.