[Oddvar Kvernevik]
Hei, korleis finn ein dei dokumenta som skal oversetjast? Og korleis er saksgangem så det ikkje sit mange folk og overset det same?
Det kan være nyttlig å lese <URL: http://charismacode.blogspot.com/2007/01/powers-and-repositories-ubuntu-and.... > som bakgrunnsinformasjon, for å forstå kommentarene om hvorvidt du ønsker å kun bidra til Ubuntu eller til at alle Linux-distribusjoner får glede av oversettelsene dine.
Vennlig hilsen,