Hei, korleis finn ein dei dokumenta som skal oversetjast? Og korleis er saksgangem så det ikkje sit mange folk og overset det same?
Helsing Oddvar Kvernevik
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
On 06/10/2010 02:14 AM, Oddvar Kvernevik wrote:
Hei, korleis finn ein dei dokumenta som skal oversetjast? Og korleis er saksgangem så det ikkje sit mange folk og overset det same?
Du omset direkte i Launchpad og lagrar nokre strengar i slengen, så det skal mykje til for at nokon omset den sama strengen som deg på sama tid. I byrjinga må nokon sjå over omsetjingane dine, men etter kvart kan du søke om medlemskap i gruppa ubuntu-l10n-no og kan gjere endringane direkte.
Så snart du har oppretta profilen på Launchpad og lagt til språka du snakkar er det berre å trykke på Translations øverst på profilsida, og du får forslag til kva du kan omsetje. Her får du forslag frå alle prosjekta som brukar Launchpad. Om det er kun Ubuntu du har interesse for å omsetje kan du til dømes sjå her: https://translations.launchpad.net/ubuntu/lucid/+translations
Hugs å lese denne før du byrjar: http://www.ubuntu.no/oversetting
Helsing Andreas Noteng
[Oddvar Kvernevik]
Hei, korleis finn ein dei dokumenta som skal oversetjast? Og korleis er saksgangem så det ikkje sit mange folk og overset det same?
Det kan være nyttlig å lese <URL: http://charismacode.blogspot.com/2007/01/powers-and-repositories-ubuntu-and.... > som bakgrunnsinformasjon, for å forstå kommentarene om hvorvidt du ønsker å kun bidra til Ubuntu eller til at alle Linux-distribusjoner får glede av oversettelsene dine.
Vennlig hilsen,
Torsdag 10. juni 2010 skreiv Petter Reinholdtsen:
Det kan være nyttlig å lese <URL: http://charismacode.blogspot.com/2007/01/powers-and-repositories-ubuntu-and .html > som bakgrunnsinformasjon, for å forstå kommentarene om hvorvidt du ønsker å kun bidra til Ubuntu eller til at alle Linux-distribusjoner får glede av oversettelsene dine.
Sjølv har eg skrive litt om det på http://groups.google.com/group/no.it.os.unix.linux.diverse/msg/ff9f005007622... og http://article.gmane.org/gmane.comp.internationalization.norwegian/5966/matc...
Og nei, situasjonen har ikkje forbetra seg no, sjølv etter år på år på år med lovnader om forbetringar frå Ubuntu-folket.