Ja! Jeg vil også gjerne oversette, jeg har tid og alt mulig! Men trenger litt veiledning:-) On Tuesday, June 18, 2002, at 05:04 PM, Herman Robak wrote:
On 18 Jun 2002, Petter Reinholdtsen wrote:
[Herman Robak]
---------- Forwarded message ---------- Date: Mon, 17 Jun 2002 16:17:57 +0200 From: Jakob Breivik Grimstveit jakob@grimstveit.net To: hermanr@student.matnat.uio.no Subject: Bistand oversetjing av Skolelinux
...klipp...
Har han fått informasjon? Det fremgår ikke fra din mail?
Nei, det har han ikke. Og, ja, det burde fremgått av min mail. Er det noen (veiledere, er dere der?) som vil briefe ham? Jeg kan godt sende standardsvar til alle nykomlingene, men det hadde vært hyggeligere om jeg kunne delegere til noen på lista å gi personlige svar og litt veiledning.
Er det noen som kunne tenke seg å gjøre det?
Si ja! :-) Det er hyggelig å hilse på nye folk. Særlig hvis du har tid til å korrespondere jevnlig med dem...
-- Herman Robak
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Tonje Østby Kreativ Mac'er -Macbrukere er ikke som andre Unixbrukere.