Axel Bojer axelb@start.no skreiv i news:OFA79D70CB.DDA045B4-ONC1256C15.00470A8B@akershus-f.kommune.n o:
Eg har no lasta ned Opera, og kan
stadfesta at det ikkje fungerer der.
Hmm. Finnes det noen måte å løse det på?
Godt mulig. :)
Er dette en feil i Opera?
Eg oppfattar det slik. Eg lenkja til eit anker bør plassera toppen av ankeret på toppen av skjermen.