Fredag 09 juni 2006 22:08, skrev Knut Yrvin:
Fredag 09 juni 2006 21:27, skrev Hans F. Nordhaug:
PS! Inntil videre ønsker jeg at noen (gjerne meg selv++) har hovedansvar for å sende inn og oppdatere po filene i vår SVN (slik som det tidvis har fungert for KDE og DI). Gjørokrati er bra, men noen bør ha ansvar slik at arbeidet som utføres i vår SVN ikke er bortkastet.
Så det betyr at du sammen med Alexander Nicolaysen Sørnes ønsker å være med i teamet som melder oversettelses oppstrøms. Gjørokrati er også og ta ansvar for å få ting gjort uten og vente på andre:
http://d.skolelinux.no/info/prosjektet/innlegg/gjoerokrati2.txt
Vennlig hilsen
Knut Yrvin
Jeg har planlagt å få oversatt en god del denne sommeren, med hovedtyngden på KDE. Jeg er ikke at den typen som ønsker et verv bare for tittelens skyld, og jeg vet også at man ikke trenger hundre personer på samme oppgave, men jeg hjelper gjerne Sørnes og Nordhaug med innsending av oversettelser fra vår svn til KDE dersom dette skulle trenges i løpet av sommerferien.