Petter Reinholdtsen skrev:
I følge <URL: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%C3%B8teplan > er neste møte i stavekontrollprosjektet mandag 2007-08-12 kl. 17:00 til 18:00.
Problemet er bare at mandag er dagen etter, og 2007-08-12 er søndag. Et relatert problemer at at skolelinux-prosjektet har et IRC-møte mandag 2007-08-13 kl. 20:00, og jeg har et styremøte i NUUG samme dag 18:00. Jeg ser dermed gjerne at stavekontrollmøtet ikke legges til samme tidspunkt.
Hva var det vi ble enige om sist? Var det søndagsmøte, eller var det mandagsmøte?
Husker ikke hva vi ble enige om, men for kin del passer søndagen best, og det ser ut til at det vil gjelde flere hvis det er et IRC-møte på samme tid for skolelinux-prosjektet. Hva med å ta det på søndagen kl. 17:00 til 18:00.?
Mvh Axel