Jon Grepstad skreiv:
"Lenke" er sideform, "lenkje" hovudform (læreboknormal). Eg rår til at ein nyttar læreboknormalen.
I så fall bør ein vel òg skriva «nett», som er hovudforma ([net] er sideform).
Minder svaret ditt er meint som eit innlegg i anglifiseringsdebatten ... Etter ein del vakling for ein fire-fem år sidan, er det heldigvis ikkje mange som skriv det ordet på engelsk i dag.
Og «tilknyting» skal skrivast utan «n».
-Herman
Roy-Magne Mo skreiv:
Internet-tilknytning -> Internett-tilknyting
Internet er eit særnamn, stor I og ein t. Eit internet er noke anna, Internet er eit internet.