Axel Bojer:
Videresender Kolbjørn Stuestøls spørsmål. Forøvrig vil jeg påpeke at dette er rett forum for spørsmål ang. hva som skal stå i Fellesordlista. Ordsmia er i grunnen for å lage nye avløserord.
Ordet «dock» som Kolbjørn nemner er vel eit heilt anna enn det som omsettingane i fellesordlista er meint for?