Tonje Ostby tonje.ostby@chello.no writes:
Nei, overtekst er beskrivende, og høres så vidt jeg vet ikke ut som noe annet.
Ein av dei engelske tekstane er «Ruby text below/left from base text». Ei omsetjing med «overtekst» ville verka underleg, trur eg ;-)
«Kommentartekst» trur eg er for generelt igjen, spesielt sidan det alt finst ein annan funksjon for å leggja inn notat («gule lappar») i teksten. Gode forslag er velkomne ;-)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes