2001-11-23 18:50:35, Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com:
Av og til er funksjonsnamn utforma som særnamn. Det klarar me oss utan på norsk.
Har du eit døme?
Eigentlig ikkje. Eg har sett det i ein del program, men eg kjem ikkje på noko eksempel akkurat no. Men eg kan gje eit tenkt eksempel: Ein stavekontrollfunksjon som utviklarane har gitt namnet/menyvalet 'SpellFix™'.