j
k
j a
j l
Har vi noen god norsk oversettelse av «segmentation fault». Vet ikke helt hva slags feil det er. En nettside foreslo «Minnefeil».
Eksempel: Sub-process %s received a segmentation fault.
Andre gode oversettelser, eller stemmer «minnefeil»?
-Axel
Back to the thread
Back to the list