2010/6/13 Kurt-Rune Bergset kurtber@gmail.com:
Eg tykkjer "telefonprogram" var eit greit ord, men er det ikkje mogeleg å omsette det til "Ekiga mjuktelefon" for å bevare stilen i merkevaren, samstundes som det blir openbart kva det handlar om? Det blir fort litt klumpete med ord som sluttar på "-program", og "mjuktelefoni" høyres verkeleg triveleg ut :)
Bestehels Kurt
Hva med "datatelefon". Det er en telefon på datamaskinen...
;)Frode