Arne Christian Hårseth arnechaa@online.no skreiv i innlegget news:007801c23d88$c883c280$660010ac@corp.telenor.no:
Jeg tror kanskje det er best å bruke "rubin" og så heller forklare det i hjelptekster.
Eg føretrekker «ruby» framføre «rubin» (me har ingen rubin- skriftgrad på norsk). Men det beste hadde vore eit heilt anna ord.