Karl Ove Hufthammer wrote:
Onsdag 23 april 2008 skreiv Axel Bojer:
Du surrar. kde4-stable er den me arbeider med. kde4-trunk er det ingen vits å gjera omsettingar i, då desse uansett vert overskrivne av omsettingane i kde4-stable (med mindre det aktuelle programmet ikkje finst i kde4-stable).
Hvorfor ikke da slette dem helt?
Fordi det har ingen fordelar, det er veldig komplisert å gjera, og det har den ulempa at folk som følgjer trunk ikkje vil få programma sine på norsk.
ok.
kde4-stable vil alltid vera neste offisielle versjon av KDE.
Takk :-) Men da tror jeg det er flere enn meg som surrer? Jeg tittet i svn-loggen og fant der flere ganske nylige innmeldinger i svn-trunk ...
Desse finn ikkje eg. Kva innmeldingar er det du siktar til?
11-04-2008 16:15 trunk/i18n/kde4-trunk/nb/messages/extragear-network/ktorrent.po
f.eks.
Hilsen Axel