Axel Bojer skreiv:
Jeg vil mene «Endre» er både bedre norsk og kortere, og derfor sannsynligvis mer passende. Eirik kan jo bedømme om han er enig :-)
Om det er «Endre/-a» eller «Rediger» som er best, kan variere litt etter kva det er snakk om, men eg har ikkje noko problem med å endre til «Endra» i dette tilfellet.
Mvh Eirik U. Birkeland