* Petter Reinholdtsen pere@hungry.com [030429 22:51]:
[Keld Jørn Simonsen]
Hmm, jeg mener at tall her skal formateres som det er kotyme innen for norsk bankvesen og i finansprogrammer mm. Dvs med punktum som tusenskiller.
Har du eksempler på dette? Jeg kan ikke huske å ha sett beløp med punktum som gruppeskiller på norsk.
De fleste nettbankene bruker vel det?
(uten at det nødvendigvis er min mening).
Eivind