At 20.09.2002 12:31, Knut Yrvin wrote the following:
http://developer.skolelinux.no/info/prosjektet/delprosjekt/opplegg_utviklert...
Eg ser at eg framleis ikkje er oppført som sikker. Men det er eg. Eg kjem. 4-6 okt. Vonaleg er eg framme kl. 18 (frå Bergen).
Forresten burde dette seminaret leggjast ut på skulelinux.no-sidene istadenfor august-seminaret. Det forvirra meg i mange dagar.