mandag 16 september 2002, 08:28, skrev markus@gamenius.net:
Det hadde vært fint om jeg fikk vite hvilken av disse helgene det blir så fort som mulig. Torbjørn og jeg forsøker selvsagt å være med.
Føreløpig har flest deltakere sagt det passer å delta på utviklersamling 4.-6. oktober. Samlingen blir på Ulsrud videregående skole i Oslo. Programmet finnes her: http://developer.skolelinux.no/info/prosjektet/delprosjekt/opplegg_utviklert...
Nå er det mulig å kjøpe billigbiletter på fly for de som trenger lengre tidsfrister: http://www.norwegian.no/frame.asp?page=priser.asp
- Knut
Forrige melding ble oppfattet som uklar.
Derfor, det blir utviklersamling 4.-6. oktober på Ulsrud videregående skole i Oslo. Du er invitert og Linux i skolen dekker rimeligste reise, opphold og mat.
- Knut
Måndag 16 september 2002 12:24 skreiv Knut Yrvin:
mandag 16 september 2002, 08:28, skrev markus@gamenius.net:
Det hadde vært fint om jeg fikk vite hvilken av disse helgene det blir så fort som mulig. Torbjørn og jeg forsøker selvsagt å være med.
Føreløpig har flest deltakere sagt det passer å delta på utviklersamling 4.-6. oktober. Samlingen blir på Ulsrud videregående skole i Oslo. Programmet finnes her: http://developer.skolelinux.no/info/prosjektet/delprosjekt/opplegg_utvikler treff_sept_2002.txt
Nå er det mulig å kjøpe billigbiletter på fly for de som trenger lengre tidsfrister: http://www.norwegian.no/frame.asp?page=priser.asp
- Knut
At 20.09.2002 12:31, Knut Yrvin wrote the following:
http://developer.skolelinux.no/info/prosjektet/delprosjekt/opplegg_utviklert...
Eg ser at eg framleis ikkje er oppført som sikker. Men det er eg. Eg kjem. 4-6 okt. Vonaleg er eg framme kl. 18 (frå Bergen).
Forresten burde dette seminaret leggjast ut på skulelinux.no-sidene istadenfor august-seminaret. Det forvirra meg i mange dagar.