På Thu, 02 Nov 2006 14:38:46 +0200, skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Amarok er litt spesiell, då omsettingar *vanligvis* vert henta frå Trunk, men det kan forekomma tilfelle der dei hentar dei frå *stable* i staden for (foreksempel når arbeidet på Amarok 2.0 tek til, og nye utgjevingar midlertidig vert henta frå 1.x mens 2.0 blir stabilisert).
Då er det vel berre å fjerna overstyringa i den perioden?
Det beste ville derfor vore å ha ei eiga trunk-mappa i Skulelinux-òg.
Då er eg redd for at folk kastar vekk tida med å jobba med vanlege KDE-filer i trunk.
Kor ofte vert omsettingane synkroniserte med KDE, forresten?
Altfor sjeldan ...
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes