su. den 23. 06. 2013 klokka 15.38 (+0200) skreiv Kolbjørn Stuestøl:
Kva blir dette på norsk (nb og/eller nn)? Eg har sett på ulike omsetjingar til andre språk, men resultata sprikar for mykje til at eg trur dei er korrekte. Altså:
Har du sett på fellesordlista vår, for eksempel under «depreciation»: http://i18n.skulelinux.no/nb/Fellesordl.eng-no.html#depreciation