Den 01.12.2022 17:57, skreiv Karl Ove Hufthammer:
Kolbjørn Stuestøl skreiv 30.11.2022 22:52:
Har det engelske ordet "sparkline" noko norsk ekvivalent?
Eg tenkte først på «minidiagram» og ser no at det er nettopp det MS Office kallar det på norsk. Ser derfor ingen grunn til å kalla det noko anna.
Takkar så mykje. Då eg søkte på nettet, fann eg at Micrsoft brukte "sparkline". Må ha oversett eitt eller anna. Då endrar eg alle "sparkline" til «minidiagram» og avleiingar av dette.
Helsing Kolbjørn