søn, 2002-09-29 kl. 18:19 skrev Herman Robak:
Jeg leser fortsatt mail på maskiner jeg ikke er administrator for. Procmail er alt jeg har til rådighet for filtrering.
Procmail duger òg i nødstilfelle, har jeg lest, for dem som ikke kan ty til noe bedre.
Forresten er jeg ikke underlagt sprakradets bestemmelser, i og med at innvonere i Nederlandfritt må velge sine egne norske rettskrivningsregler (verre er det med nederlandske regler), slikt at det heter:
Ett mel, melet (du skriver antakeligvis e-post); Ett spam, spammet (skal *ikke* personliggjøres); En mjukvare, mjukvaren (du skriver antakeligvis programvare eller noe slikt).
Fortsat god søndag og best,
Tonni