* Tony Earnshaw tonni@billy.demon.nl [020807 16:42]:
ons, 2002-08-07 kl. 15:16 skrev Eivind Tagseth:
I sfall ser det ut til at skl er det vanlige uttrykket. Jeg stemmer imot. ;)
Eg veit ikkje kva du vil segja her med «skl er det vanlige uttrykket». Den S#t%ns ISP'en min stelar 8.ne bitten min, kuttar ut 8 bits og gjev meg ikkje eingong 7 bits atter. Eg kan senda 8 bits men ikkje motta.
Hehe... Soekte litt paa nettet, og det ser ut som skaal er det vanlige uttrykket. Altsaa hofteleddskaal og skulderleddskaal.
Men vi kan ikke oversette socket med skaal.
Eivind