Kolbj�rn Stuest�l:
Forslaget er ikke dårlig, men jeg synes, som nevnt, «Samlevindu» eller «rammevindu» er mer beskrivende.
Ikkje ute av vegen å bruke desse forslaga. «Samleområde» meiner eg blir litt for diffust. I den aktuelle samanhengen trur eg at eg ville brukt «samlevindu/samlevindauge». Dette fortel litt meir konkret korleis «området» ser ut. Dei fleste er vel også vane med å kalle desse skjermrutene for vindauge.
No forstår eg ikkje. Tidligare beskreiv du det som eit område. No skriv du at det er snakk om eit vindauge. Og i neste setning snakkar du plutselig om ruter.
I brukargrensesnitt er område, vindauge og ruter tre forskjellige ting, som me treng og har tre forskjellige ord for.
Kan du ikkje legga ut eit bilde av det fenomenet du leitar etter, slik at me kan sjå om det er snakk om vindauge, ruter eller område.