[Åsmund Skjæveland]
Med andre ord, me har både nb.no og no.no, og sørgjer for at dei til eikvar tid er identiske?
Nei. Ved å kun ha nb.po, og kopiere den til no.po før den installeres. Det er slik vi gjør det for debconf-oversettelser i Debian. Da unngår en problemet med manglende synkronisering.
Då må me vel overtala GNOME-folket til å leggja inn denne regelen i alle oppsettprogramma? Eg går ut frå at me ser vidare utover enn Skulelinux her.