-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
On Saturday 14 September 2002 21.55, Axel Bojer wrote:
Da likte jeg bedre Hermans versjon (kortplass); lett forståelig (aha - det har med kort å gjøre ...). Går inn for den!
Offtopic. Takk for at du bruker "går inn for den!" istedetfor "går for den!" som ikke er norsk IMNHO. - -- Børre Gaup Tlf: +46 980 109 19 Mob: +46 70 3000 665