Quoting Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Fredag 25. juli 2008 skreiv Hilde Austlid:
Det som trengs:
<klippet ut>
Når me først får ein nettstad, hadde det vore fint å fått flytta alle mulig omsettingsinfo der (for eksempel dei språklige retningslinjene, info om sjølve prosjektet/prosjekta, info om korleis bruka KBabel/Lokalize osv.)
Når det gjelder oppsett og bruk av KBabel, tenkte jeg å minne om at det allerede finnes en side om dette på http://wiki.skolelinux.no/Bidra/kbabel-oppsett
<klippet ut>
Sverre Våbenø