Kjetil Torgrim Homme skrev:
On Wed, 2008-07-16 at 12:40 +0200, Axel Bojer wrote:
(...)
Vi har http://i18n.skolelinux.no/retningslinjer.html#destHeader5
Virker disse valgene konservative? radikale? moderate? liberale?
vi brukar stort sett dei liberale og relativt bokmålsnære formene, med eitt unntak: vi brukar a-infinitiv. om eg fekk bestemme, ville eg nok bytta til e-infitiv. elles i den lista er det berre at "me" er føretrekt framfor "vi" eg vil plukke på, men det førekjem sjeldan i omsette tekster uansett. (sjølv brukar eg ofte meir konservative former enn denne normen, t.d. "fyrst" og "naudsynt".)
Vet noen om noen slags dokumentasjon om utbredelsen av a-infinitiv og/eller e-infinitiv på nynorsk? Jeg forstår det slik at det avhenger dels av landsdel.
Hilsen Axel