IKT i praksis.
IT-pedagog Kolbjørn Stuestøl Stuestøl N4580 Lyngdal webside: http://home.online.no/~kol-stue/ ----- Original Message ----- From: "Karl Ove Hufthammer" karl@huftis.org To: i18n-no@lister.ping.uio.no Sent: Tuesday, July 17, 2007 8:52 PM Subject: Re: [i18n-no] Språkkoordinering
Tysdag 17. juli 2007 skreiv Kolbjørn Stuestøl:
Hmm, ok. Ser male- er lov om bok, men ellers bare maler-. Jeg tenkte at en malerpensel er noe en maler bruker/eier mens en malepensel er noe man bruker til å male med; men man kan jo, litt uformelt, kalles maler om man bruker en pensel, så ... Vi får vel følge ordboka :-P"
Einig. Men kva er korrekt nynorsk? Malepensel (som eg også føler er det rettaste) eller malerpensel?
Ingen av delane. Dette skreiv eg då min første e-post. På nynorsk heiter det «malarpensel». På bokmål heiter det «malerpensel».
Lei for at eg ikkje oppdaga dette. Må nok skjerpe meg ;-)
Lupe "Lupe". Hjelpetekst "Forstørr eller forminsk". (Engelsk: "Zoom in & out"). Bør kanskje forandre hjelpeteksten til "Vis større eller mindre"?
Dette spørsmålet burde vel kanskje stillast i eit anna forum: Kvifor er zoom "forbode" på norsk?
Det er ikkje forbode, men det følgjer verken tradisjonell norsk rettskriving eller uttalereglar. Og me har betre alternativ.
Fint. Som du forstår, er eg ikkje "språkmann", bare ein vanleg brukar av språk. Likar likevel å ha ein grunn for dei ulike vala og retningslinjene. mvh Kolbjørn
-- Mvh. Karl Ove Hufthammer http://blogg.huftis.org/ E-post og Jabber: karl@huftis.org
_______________________________________________ i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no