Et lite innspill:
Hadde det ikke vært for Launchpad, så hadde jeg aldri begynt å oversette noe som helst. Det er et fint tidsfordriv å oversette tekst i Launchpad, men det føles som arbeid å flekke opp emacs eller kbabel. Hvis det er et problem at det er for få oversettere, så bør oversetting gjøres mer morsomt fremfor mer kjedelig.
- Alexander