j
k
j a
j l
[Axel Bojer]
Hva heter dead keys på norsk; døde taster?
Jeg kaller dem dødtaster. Det er de som ikke genererer et tegn i seg selv, men må kombineres med andre taster. Dvs. aksenter og slikt.
Back to the thread
Back to the list