On Fri, 2003-06-27 at 14:37, Petter Reinholdtsen wrote:
[Herman Robak]
Denne lista trenger moderering nå!
Vil du moderere?
Jeg vil ikke moderere.
Ikke jeg heller. Du og Gaute fikk mailen, fordi dere står som listeeiere. Gaute?
Ellers er vel Axel Bojer regnet som koordinator for bokmålsoversettelsene nå? Jeg har ikke abdisert offisielt, men i praksis er det vel Gaute og Axel som kjører showet.