On Mon, 5 Aug 2002, Morten Hustveit wrote:
On Monday 05 August 2002 15:39, Axel Bojer wrote:
Når det gjelder nettlesere mener jeg vi burde prioritere opera.
Får vi lov til å distribuere Opera da?
Det får vi. Ellers ville den ikke ha vært med.
Og vil vi oppfordre til bruk av proprietær programvare?
Godt spørsmål. Hvor pragmatiske skal vi være?
IMHO burde Opera være uaktuelt.
Og IMHO er Mozilla for stor og ressurskrevende.