Hans Nordhaug:
Det forutsetter vel at du 1) bruker KBabel
Sjølvsagt. På same måte som bruk av MagicPo forutset at du brukar MagicPo ???
Ja, men er ikke MagicPo et skall-program (uten GUI)? Jeg har nemlig skalltilgang til flere Linux-maskiner (hvor jeg leser e-posten min med mutt).
Då kan du kanskje få grafisk tilgang via VNC (eller berre 'ssh -XC' for den saks skyld)?
Iallfall før var dette mulig på developer.skolelinux.no, som alle med SVN-konto skal ha tilgang til. Men her var det då berre installert ein håplaust gammal versjon av KDE og KBabel.